Sat

09

Mar

2013

Τον επανασχεδιασμό του Σχεδίου Αθηνά ζήτησε το ΠΑΣΟΚ από τον υπουργό Παιδείας (esos.gr)

Τον  επανασχεδιασμό  το ταχύτερο δυνατό του Σχεδίου  Αθηνά, έτσι ώστε όλες οι συγχωνεύσεις να υπακούουν στα κριτήρια και τις γενικές αρχές που συμφωνήθηκαν, ζήτησε  από τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Εύη Χριστοφιλοπούλου , κατά τη συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής .

Η κ. Χριστοφιλοπούλου διατύπωσε σοβαρές ενστάσεις και επιφυλάξεις και τόνισε «η αναδιάρθρωση, πρέπει να έχει ακαδημαϊκά και αναπτυξιακά κριτήρια». Ο στρατηγικός σχεδιασμός πρέπει να έχει αξιολογηθεί από την ΑΔΙΠ και σύμφωνα με το νόμο χρειάζεται τεκμηρίωση για κάθε περίπτωση», υπογράμμισε. «Και ενώ στη διάγνωση των χρόνιων παθογενειών και στην υιοθέτηση των γενικών αρχών και κριτηρίων συμφωνούμε σε μεγάλο βαθμό, το συγκεκριμένο Σχέδιο ΑΘΗΝΑ που κατέθεσε ο Υπουργός δεν δείχνει να τηρεί τα κριτήρια αυτά με ακριβοδίκαιο τρόπο».
Τονίζοντας τη μεγάλη σημασία της διαβούλευσης στα θέματα Παιδείας, η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, ανέφερε πως «υπάρχει η αίσθηση ότι τηρούνται δύο διαφορετικά μέτρα και σταθμά στις επιμέρους περιπτώσεις συγχωνεύσεων» και ανέφερε συγκεκριμένα παραδείγματα. «Γιατί σε ίδιες περιπτώσεις έχουμε διαφορετική αντιμετώπιση;», αναρωτήθηκε. «Ασφαλώς, οι εξαιρέσεις μπορεί να υπάρχουν, αλλά απαιτείται ειδική τεκμηρίωση».
Η κα Χριστοφιλοπούλου παρατήρησε ότι «η ομοσπονδοποίηση είναι καλή όταν βοηθά σε συνέργειες και συνεργασίες, όταν υπάρχει δηλαδή ουσιαστικό ακαδημαϊκό όφελος και όχι όταν προστίθεται ένα επιπλέον γραφειοκρατικό βάρος». Έκρινε θετικό το γεγονός ότι σε περίοδο κρίσης, μετακινούνται λιγότεροι φοιτητές, αλλά ζήτησε να προβλεφθεί άμεσα στήριξη και για όσους μετακινηθούν.
Ακόμη ζήτησε να υπάρξει συμφωνία σε ένα σχέδιο απορρόφησης των νέων επιστημόνων, λεκτόρων και καθηγητών, που έχουν ήδη εκλεγεί, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θα είναι σήμα ότι στην Ελλάδα της κρίσης δίνουμε κάποιες προτεραιότητες για το ποιους προσλαμβάνουμε».

 

ΠΗΓΗ

 

 

Write a comment

Comments: 0